BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 25, 2009

Ako og ikaw(Kitang tanan)

Kalimti ayaw kining inyong ubos og pobre nga alagad nga andam mudoyog kaninyo sa walay paglubad. Una sa tanan, mapasalamaton ako sa atong Labaw nga Makagagahom nga maoy tinubdan niining tanan. Ikaduha, mapasalamaton ako sa mga tawo nga andam mudawat kanako sa walay pagduhaduha. Nga gidawat ako dili tungod kay aduna akoy ikabalos kanila kun dili gidawat ako sa akong pagka ako. Mga kabatan-onan, sama kanako ako nakasabot sa inyong mga yangongo og kalagot sa atong mga tampalasan, hakog og kurakot nga mga tigdumala niining atong gipangga ug gimahal nga nasod. Busa gihagit tamong tanan nga magbantay sa inyong tagsa tagsa ka kumonidad alang sa ikalambo niining atong ginatawag og yutang natawhan. Kita ang manglimbasog aron atong makab-ot ang hustisya og tinood nga gobyerno ilalom sa mando sa atong demokratikong pangagamhanan. Ako ug ikaw, kitang tanan! Pro-Pinoy po tayong lahat- PICHAY

1 comments:

Super Kaloy said...

Visjourn na nih!!!!
Padugo man ka sa uban intawon Ramie, maluoy pud ka sa ubang tawo nga nagkalisod sa pagsabot sa mga butang nga imong gikasugyot sa unahan...

ahw? naka-bisaya nalang pud tah ug apil...naunsa na nih!!!